Návrat modelů Honda DAX a Monkey

Automobilka Honda byla v šedesátých letech dvacátého století velmi úspěšná s modely DAX a Monkey - minimotocykly. V současné době přichází s modernizací těchto vozů.
Zatímco původní DAX a možná ještě známější Monkey jezdily na desetipalcových kolech, novinka narostla a má dvanáctky. To ji zpřístupnilo daleko širší základně jezdců. Silueta stroje se taky změnila a působí hodně moderně, trochu v endurovém stylu. Nádrž je vysoká před sedačkou jezdce a nová Honda MSX je dokonce dvoumístná!
Povinné ručení je zákonné pojištění vozidla, které chrání motoristy před škodami, které mohou způsobit při svých cestách ostatním. Z tohoto pojištění jsou kryty nejenom poškozená vozidla, silnice, domy, ale i škody na zdraví všech účastníků nehody.
K pohonu slouží podvěšený, vzduchem chlazený jednoválec o objemu 125 cm³ a s výkonem deseti koní. Ten je velice podobný svému předchůdci, ale je vybaven moderní technikou a vstřikováním paliva. To má vliv na spotřebu, která by se neměla dostat přes dva litry, což zajišťuje dojezd přes 200 km na 5,5 litru velkou nádrž.
Pokud se bojíte, že MSX je spíše skútrem, můžete být v klidu, motorka má klasickou spojku a manuální řazení. Nabídne tak spoustu zábavy, která bude s lehoučkým strojem stát za to.
Hmotnost stroje je 100 kg a výška sedla pouhých 765 milimetrů, je to tedy opravdový drobek, se kterým dokáže motor pořádně zamávat.
O hravosti svědčí i název, který znamená zkratku Mini Street X-treme. Motorka ovšem nebude jen tak nějakou hračkou, Honda si totiž dala záležet i na podvozku, který je osazen kvalitními komponenty, a dokonce obrácenou přední vidlicí. Cena na českém trhu zatím nebyla prozrazena.