Honda Fit Shuttle
Honda začala na domácím japonském trhu prodávat faceliftovanou prodlouženou verzi modelu Fit. Jeho krátká verze se na evropských trzích prodává jako Honda Jazz.
Dovoz a přihlášení vozidla: Aby bylo možné jezdit s dovezeným vozem, je nutné nové či ojeté vozidlo přihlásit do evidence. Musíte mít mimo jiné sjednané povinné ručení a na dopravním inspektorátu doložit originál zelenou kartu.
Začátek prodeje se pozdržel kvůli březnovému zemětřesení a následné vlně tsunami, která zastavila provoz v japonských továrnách. Design vozu sice vychází z faceliftovaného provedení, oproti evropskému Jazzu se však liší předním nárazníkem a samozřejmě svými zadními partiemi. Zadní okno prochází do boku vozu až k negativně sklohněnému C sloupku, což má podle Hondy naznačit velký zavazadelník. Interiér je nadále pětimístný, díky zvětšené zádi narostl zavazadlový prostor. U Fitu Shuttle s benzinovým motorem objem vzrostl na 590 l, zavazadelník ve Fitu Shuttle Hybrid je kvůli akumulátorům velký 517 l. Další úložný prostor je pod podlahou zavazadelníku. V základním Fitu Shuttle má objem 91 l, u verze s pohonem všech kol 50 l a v hybridním provedení 21 l. Nákladová hrana je ve výšce 540 mm, po sklopení zadních sedadel vznikne plocha dlouhá 1.810 mm. O interiéru Fitu Shuttle Honda říká, že nabídne stejnou míru pohodlí jako větší modely. Sedadlo spolujezdce je otočné. Střední část sedadel je z materiálu podobného semiši, zbytek je z materiálu evokující kůži, který Honda vyvinula ve spolupráci s firmou Seiren. V nabídce jsou dvě motorizace. Základem je model 15X, což je benzinový čtyřválec 1,5 i-VTEC. Spotřeba tohoto modelu je 5,4 l/100 km. Druhá verze je hybridní, známé ústrojí IMA zde tak jako v evropském Jazzu Hybrid kombinuje zážehové 1,3 i-VTEC o výkonu 65 kW s elektromotorem o výkonu 10,3 kW. Stejné řešení je použito také u hybridní Hondy Insight. Spotřeba Fit Shuttle je 4,0 l/100 km. Hybridní provedení je možné objednat pouze s pohonem předních kol a bezestupňovou převodovkou CVT, základní verze je dostupná i s pětistupňovým automatem a pohonem všech kol.