Titulní obrázek

Honda Civic Type-R

Nová generace ostré Hondy Civic se začne prodávat s turbodmychadlem. S atmosferickým dvoulitrem se tedy budeme muset rozloučit.

Pod kapotou bude opravdu přeplňovaná šestnáctistovka, ze které vzešel závodní motor pro Civic ve WTCC. Pro sériovou verzi bude naladěna na kulatý výkon 250 koní, což možná není tolik, kolik má konkurence, ale na hon za výkonem si Honda nikdy moc nepotrpěla.

Japonské předokolky to dokázaly vynahradit jinde, především dobrou hmotností a brilantně vyladěným podvozkem, což by mělo být devizou i tentokrát. Bude ale muset přidat i silnější zbraně, jako je nová osmistupňová dvouspojková převodovka, která by pro ostrý hatchback měla být v nabídce také.

Povinné ručení 2012: V letošním roce se ceny povinného ručení dostaly vlivem konkurence na historická minima. Máte-li starší smlouvu, porovnejte si vaši platbu s některou online kalkulaček povinného ručení.

Honda si s novým Civicem Type-R věří tak moc, že se chce utkat na evropském závodním okruhu se současným králem na Nürburgringu - Renaultem Mégane R.S. Cup. Ten se na prvním místě drží více než rok, a podle všeho si tam ještě nějakou tu dobu pobude, protože Civic Type-R by měl dorazit nejdříve povinného ručení.

Honda si s novým Civicem Type-R věří tak moc, že se chce utkat na evropském závodním okruhu se současným králem na Nürburgringu - Renaultem Mégane R.S. Cup. Ten se na prvním místě drží více než rok, a podle všeho si tam ještě nějakou tu dobu pobude, protože Civic Type-R by měl dorazit nejdříve v roce 2015.