Titulní obrázek

Honda Civic Combi

Automobilka Honda do dnešního dne nezveřejnila fotografie novinky Civic Combi. Naštěstí přišel autosalon v Ženevě a my je již nepotřebujeme. Potěší vás nový design a technika.

Povinné ručení 2012: V letošním roce se ceny povinného ručení dostaly vlivem konkurence na historická minima. Máte-li starší smlouvu, porovnejte si vaši platbu s některou online kalkulaček povinného ručení.

Není sporu o tom, že prodeje modelu Honda Civic potřebují trochu oživit. Praktický kombík by tomu mohl velice pomoci. Zejména u fleetových zákazníků, které nudí šedá konfekce, by mohl sklidit jeho originální design úspěch. A úspěch by mohla sklidit i technika, protože pod kapotou je nový moderní diesel 1.6 i-DTEC.

Ten míří i do dalších modelů Hondy a vedle slušné dynamiky přinese především zajímavou spotřebu a emise, které zase zajímají zákazníky v těch zemích, kde se podle emisí odvíjí zdanění. Emise dieselového Civicu Combi by měly být pod 119 g/km CO2.

Přesné číslo objemu kufru zatím neznáme, ale Honda tvrdí, že patří mezi nejobjemnější ve třídě. Ostatně, tomu pomůže i skutečnost, že má Honda Civic Combi vzadu vlečenou nápravu z torzní příčkou, stejně jako hacthback. Je to levné řešení, ale pomáhá prostornosti. Více informací automobilka nezveřejnila, tak uvidíme, v jakých cenových relacích se bude pohybovat nová Honda povinného ručení.

Není sporu o tom, že prodeje modelu Honda Civic potřebují trochu oživit. Praktický kombík by tomu mohl velice pomoci. Zejména u fleetových zákazníků, které nudí šedá konfekce, by mohl sklidit jeho originální design úspěch. A úspěch by mohla sklidit i technika, protože pod kapotou je nový moderní diesel 1.6 i-DTEC.

Ten míří i do dalších modelů Hondy a vedle slušné dynamiky přinese především zajímavou spotřebu a emise, které zase zajímají zákazníky v těch zemích, kde se podle emisí odvíjí zdanění. Emise dieselového Civicu Combi by měly být pod 119 g/km CO2.

Přesné číslo objemu kufru zatím neznáme, ale Honda tvrdí, že patří mezi nejobjemnější ve třídě. Ostatně, tomu pomůže i skutečnost, že má Honda Civic Combi vzadu vlečenou nápravu z torzní příčkou, stejně jako hacthback. Je to levné řešení, ale pomáhá prostornosti. Více informací automobilka nezveřejnila, tak uvidíme, v jakých cenových relacích se bude pohybovat nová Honda Civic Combi.