Facelift Hondy Civic
Devátá generace Hondy Civic byla ostře kritizována. Automobilka si proto pospíšila s jejím faceliftem.
Interiéru Civicu byla vyčítána plastová palubní deska. Její tvary se po faceliftu příliš nezměnily – lehce upraven byl středový panel, jinak tvarované jsou výdechy klimatizace, díky novým materiálům a přepracované textuře však kabina alespoň na zveřejněných fotografiích působí prémiovějším dojmem. Přepracované detaily karoserie reagují na kritiku unylého vzhledu auta.
Vpředu byla přepracována maska chladiče, upravena byla i kapota, která je nyní výrazněji tvarována. Díky chromovaným prvkům má vůz vypadat luxusněji. Změny pokračují také na zádi, nové je víko zavazadlového prostoru s chromovanou lištou i koncová hranatá světla. Do nárazníku je zakomponován nenápadný difusor.
Základem nabídky motorů na americkém trhu zůstává benzinový čtyřválec 1,8 i-VTEC (104 kW) kombinovaný s pětistupňovým manuálem, nebo automatem. Pod kapotou sportovně laděné verze Si pracuje 2,4 i-VTEC o výkonu 150 kW, který spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou. Honda ukázala v Paříži Civic s novým turbodieselem, ale i CR-V a CR-Z. V nabídce je dále Civic Natural Gas s pohonem na zemní plyn, jehož osmnáctistovka disponuje výkonem 82 kW, a Civic Hybrid s 1,5litrovým čtyřválcem a elektromotorem o kombinovaném výkonu 82 kW.
Havarijní pojištění doplňuje povinné ručení. Jde o volitelné pojištění, které kryje ostatní škody v povinném ručení nezahrnuté. Pojistit se tak můžete proti škodám na svém vlastním vozidle nebo třeba zamezit případné finanční ztrátě při odcizení vozidla.
Přepracován byl dále elektrický posilovač řízení, pružiny na přední nápravě jsou nyní tužší, přední stabilizátor je pak silnější. Průměr předních kotoučů brzd vzrostl o 20 mm na 282 milimetrů, díky čemuž má modernizovaný Civic lépe brzdit. Hluk během jízdy má snížit silnější čelní sklo, tužší přední pomocný rám nebo nově použité zvukotěsné materiály v palubní desce, podlaze či dveřích.